Історія закладу

   На безмежних просторах Таврійського краю, у степовому Херсоні діє цілющий оазис неприборканої енергії співробітників Херсонського ясла-садка 36 «Стрибунець» комбінованого типу для дітей з вадами мови Херсонської міської ради. Це особлива країна, де лунає дитячий сміх, де народжуються грандіозні ідеї, де кожен малюк має право на дитинство, де завжди панує любов, дружба, взаєморозуміння.

   Невичерпаний творчий потенціал нашого колективу створює свою особливу історію історію ясел-садка, яка почалася з його відкриття  у листопаді 1976 року.

   Ключі від дитячого садка було вручено енергійному, талановитому керівнику Хаборській Лідії Михайлівні, яка очолювала ясла-садок  з 1976 - 2000 рр. (24 р.).

     На той час, за типовим проєктом, дошкільний заклад мав 12 вікових груп, з яких 3 групи займали діти раннього віку і 9 - дошкільнята, 1 група з яких була логопедична.

    З перших днів існування за ініціативою адміністрації та підтримки міського управління освіти  пріоритетним напрямком  роботи  для яселсадка було вибрано  виправлення мовленнєвих недоліків у дошкільників.

    У подальшому кількість логопедичних груп  зростала.  В період з 1976 по 2000 роки в садку функціонувало 6 логопедичних груп.    

   З вересня 2000 року дошкільний заклад очолила творчий, перспективний, енергійний керівник Афтенюк Людмила Іванівна, яка продовжує справу попередника по створенню позитивного іміджу не тільки дошкільного закладу, а також дошкільної освіти в цілому.

    Сьогодні ясла-садок сучасна установа, у якій функціонують 12 груп, 7 груп  для  дітей  із  загальним  недорозвитком  мовлення, 1 група для дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення, 1 група для дітей із заїканням, 2 - для дітей із затримкою психічного розвитку та 1 група для дітей раннього віку. В садочку створено сучасне розвивально-виховне середовище, обладнано 9 логопедичних кабінетів та 2 кабінета дефектолога. Всі приміщення дошкільного закладу затишні, комфортні, відповідають безпечним умовам перебування дитини у дитячому садку та психофізіологічним особливостям розвитку дітей з мовленнєвими недоліками.

 Педагогічний колектив ясел-садка у своїй практичній діяльності орієнтується на особистісно-орієнтовану модель дошкільної освіти, активно, творчо долучається до педагогічних інновацій, з оптимізмом дивиться у завтрашній день.

  Педагоги приймають участь у розробці корекційних програм, презентують авторські розробки методичних матеріалів, друкують збірки з досвіду роботи, співпрацюють з кафедрою корекційної освіти  ХДУ. Досвід роботи, творчі напрацювання педагогів закладу постійно висвітлюються у репортажах місцевих телерадіокомпаній та друкованих виданнях України.

   Методист дошкільного закладу та практичний психолог неодноразово були запрошені до участі у телепередачах «Ранковий гість» (2009 р., 2011 р.), «Вечірня студія» (2013 р.), брали участь у циклі авторських програм «Вплив сучасної мультиплікації на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку» (упродовж 2010 р.). 

  Система корекційної роботи вчителів-логопедів та музичного керівника увійшли до збірки практичних матеріалів видавничої групи «Основа»

(м. Харків, 2009 р.).  Педагогічний проект «Створення  моделі центру дитячого спілкування», представлений садочком, зайняв перше місце серед дошкільних закладів міста (2006 р.).

   Головна мета методичної роботи з педкадрами розвиток професіоналізму, розкриття внутрішнього творчого потенціалу особистості педагога, обєднання у команду однодумців, сприяння реалізації внутрішніх можливостей педагогів. Так, на  Всеукраїнському конкурсі професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» 2013 р., ясла-садок представляли  2 педагога, які  продемонстрували високий професіоналізм та творчий підхід до поставлених завдань.

  Спільні творчі  напрацювання  вихователя методиста ясел-садка  та методиста методичного кабінету при Управлінні освіти Херсонської міської ради  були реалізовані в креативному тренінгу  «Шляхи розкриття творчого потенціалу, проявів креативності у педагогів»  і опубліковані у Всеукраїнській газеті «Дитячий садок. Управління» (2012 р).

   З метою популяризації дошкільної освіти, формування іміджу дошкільного закладу, як освітньої установи, колектив ясел-садка одним з перших брав участь у міському проекті «Країна online».

    Завідувач та  вихователь-методист ясел-садка у складі делегації  педагогів Херсонської області були учасниками підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України (м. Київ, 2008 р, 2009 р). Вчитель-логопед Безлер Л.Г. була учасником І Всеукраїнського зїзду педагогічних працівників дошкільної освіти (м. Київ, 2010 р.) Практичний психолог закладу приймав участь у Всеукраїнській серпневій  Інтернет-нараді  для працівників  дошкільної освіти (м. Київ, 2013 р.)

   Ясла-садок є опорною базою Херсонської академії неперервної освіти Херсонської обласної ради. Щороку педагоги різних категорій дошкільних навчальних закладів міста та області, проходячи курсову перепідготовку, мають  змогу спостерігати безпосередню роботу педагогів з дітьми, яка направлена на реалізацію освітніх та  корекційно-виховних завдань. Система корекційної роботи з дітьми логопатами спільно з кафедрою дошкільного виховання і початкового навчання ХАНО, оформлена як педагогічний досвід «Корекційно-компенсаторна робота у спеціалізованому дошкільному закладі для дітей з вадами мови»( 2009 р.)

    Колектив ясел-садка приймає активну участь у всіх заходах Управління освіти Херсонської міської ради,  підтримує ініціативи Херсонської міської ради, соціальні ініціативи президента.

   В яслах-садку створено свій стиль, традиції й особливості організації освітнього процесу. Головне багатство садочка діти та творчий, завзятий колектив. Кожен працівник пишається тим, що є частиною однієї великої родини.