Режим роботи груп

Розвивальне, особистісно-орієнтоване навчання дошкільників проводиться фронтально, підгрупами та індивідуально, залежно від змісту, завдань, складності. Колективна та групова діяльність здійснюється на заняттях, що мають визначний час, місце, обладнання. Навчання у  формі занять проводиться, починаючи з 3-го року життя, з поступовим нарощуванням їх кількості та тривалості.

 Тривалість занять відповідає таким вимогам:   3й рік життя – 10 хвилин,

4й рік життя – 15 хвилин, 5й рік життя –  20 хвилин, 6й рік (7й рік) життя – 25(30) хвилин.

 Даний розподіл часу може змінюватись залежно від завдань, їх актуальності, складності, бажання та спроможності дітей.

Перевага надається індивідуальним  заняттям, що дає змогу врахувати міру зацікавленості, інтересу дітей, дозування інформації чи завдань. Тривалість індивідуальних занять у  ранньому віці – 5-7 хвилин в інших групах -   5-10 хвилин. Заняття з музики проводяться  у всіх вікових групах двічі на тиждень.

Корекційні заняття логопедів та дефектологів проводяться в підгрупах,  фронтально та індивідуально. Заняття по підгрупах чергуються.

-  в групах для дітей із ЗНМ (молодший дошкільний вік) по 5 підгрупових занять на тиждень по 10-15 хвилин та індивідуальні заняття по 10 хв. на кожну дитину кожного дня;

-  в групах для дітей із ЗНМ (середній дошкільний вік) по 5 підгрупових занять на тиждень по 20 хвилин та індивідуальні заняття по 10 хв. на кожну дитину кожного дня;     

-   в групах для дітей із ЗНМ (старший дошкільний вік) по 4 підгрупових занять на тиждень по 25 хвилин (заняття з грамоти проводиться фронтально)  та індивідуальні заняття по 15 хв. на кожну дитину кожного дня;     

-  в групах для дітей із ФФНМ (старший дошкільний вік) по 5 підгрупових занять на тиждень по 25 хвилин та індивідуальні заняття по 15 хв. на кожну дитину кожного дня;     

-  в різновіковій групі для дітей із заїканням по 5 підгрупових занять на тиждень по 35 хвилин та індивідуальні заняття по 10 хв.-15 хв. на кожну дитину кожного дня (середній вік) і по 5 підгрупових занять на тиждень по 60 хвилин та індивідуальні заняття по 15 хв. на кожну дитину кожного дня (старший вік);         

-  в групах для дітей із ЗПР (молодший вік) по 5 підгрупових занять на тиждень по 10-15 хвилин та індивідуальні заняття по 10 хв. на кожну дитину кожного дня;

-  в групах для дітей із ЗПР (середній вік) по 5 підгрупових занять на тиждень по 20  хвилин та індивідуальні заняття по 10 хв. на кожну дитину кожного дня;

-  в групах для дітей із ЗПР (старший вік) по 5 підгрупових занять на тиждень по 25 хвилин та індивідуальні заняття по 15 хв. на кожну дитину кожного дня;

   Заняття з фізичного виховання проводяться (різні форми організації):

- групи  раннього віку – щоденно, тривалість 15 хвилин;

- групи  молодшого віку – щоденно, тривалість   20 хвилин (двічі - у приміщенні, двічі -  на свіжому повітрі у вигляді комплексу розвивальних вправ, 1 раз – піший перехід);

- групи середнього  віку – щоденно, тривалість 25 хвилин ( двічі - у приміщенні, двічі - на  свіжому повітрі у вигляді комплексу розвивальних вправ, 1 раз – піший перехід);

- групи  старшого віку – щоденно, тривалість  30 хвилин (двічі - у приміщенні, двічі - на свіжому повітрі у вигляді комплексу розвивальних вправ, 1 раз – піший перехід).

  З метою забезпечення повноцінного розвитку дітей, зміцнення та збереження їх здоров`я  плануються заходи по загартуванню, ранкова гімнастика, рухливі ігри, спортивні ігри,  фізпаузи,  фізхвилинки, свята, Дні здоров`я  тощо.

 Художня праця  планується індивідуально та підгрупами в години, відведені  для ігор, перед обідом,  після сну.